صفحه اصلی / سئو سایت / تاکتیک های ریسکی سئو
تاکتیک های ریسکی سئو

تاکتیک های ریسکی سئو

WHITE HAT SEO

تاکتیک های ریسکی سئو: سفید

تاکتیک های ریسکی سئو که شامل کلاه سفید نیز بوده برای تمرکز بر مخاطبان انسانی و بهینه سازی برای مردم به جای ماشین استفاده میشود. تاکتیک های کلاه سفید محبوب ترین تاکتیک های سئو هستند. اما دسته دیگری از تاکتیک های سئو نیز وجود دارد، که به اصطلاح تاکتیک های پر خطر خوانده می شوند.

احتمالا دوست دارید بدانید منظور از خطر چیست؟ تاکتیک های پر خطر سئو در دو دسته قرار می گیرند. دسته اول شامل تاکتیک هایی است که تجربه کاربر یا UX را به خطر می اندازد. این تاکتیک می تواند موجب بروز مشکل شود زیرا سئو باید برای انسان ها انجام گیرد نه موتورهای جستجو. دسته دوم تاکتیک هایی است که به عنوان کلاه خاکستری شناخته می شوند.

BLACK HAT SEO

تاکتیک های ریسکی سئو: خاکستری

علاوه بر تاکتیک های کلاه سفید، تاکتیک های کلاه سیاه نیز وجود دارند. این تاکتیک ها معمولا از دستورالعمل های موتورهای جستجو پیروی نمی کنند زیرا تهاجمی تر هستند و به جای انسان ماشین را هدف قرار داده اند.

بنابراین تاکتیک های کلاه خاکستری در جایی در وسط هستند. تاکتیک های کلاه خاکستری سئو خطرناکتر از کلاه سفید هستند، اما ممکن است باعث ممنوع شدن سایت شما در موتورهای جستجو و سایت های وابسته شوند یا نشوند.

تاکتیک های کلاه خاکستری ممکن است شما را دچار مشکل کنند، شاید هم نکنند. اما گاهی اوقات ارزش خطر کردن را دارند. لازم به ذکر است که اگر هر یک از این راه ها را امتحان کردید، ما مسئول نتیجه آن نیستیم. ما فقط آنها را با شما به اشتراک گذاشته ایم و هشدارهای لازم را داده ایم.

۱۰۰۰ کلمه به مقالات و صفحه اصلی خود بیافزایید

اولین مورد از تاکتیک های ریسکی سئو که معرفی می کنیم افزودن ۱۰۰۰ کلمه به مقالات و صفحه اصلی سایت است.

چرا مخاطره آمیز است: زیرا باعث درهم ریختگی و طولانی شدن مقاله و عدم بازدید از سوی خواننده انسانی میشود. هیچ کس بدنبال طوماری از کلمات نیست. خطر UX در صفحه اصلی حتی قوی تر نیز هست. روند طراحی امروز بر اساس متن کمتر و عکس بیشتر در صفحه اصلی استوار است. افزودن ۱۰۰۰ کلمه به صفحه اصلی می تواند تجربه کاربر را به خطر اندازد، به خصوص اگر به بقیه طراحی شما توجه نکنند.

چرا موثر است: موتورهای جستجو عاشق محتوا، به خصوص محتوای طولانی، هستند.

در واقع، موتورهای جستجو وب سایت هایی را که مطالب طولانی و زیاد دارند، به عنوان وب سایت های مهم ارزیابی میکنند. به همین دلیل ما همیشه از محتوای طولانی دفاع می کنیم. درحالی که شاید افزودن ۱۰۰۰ کلمه به صفحه اصلی بهترین ایده نباشد، انجام این کار درمورد مقالات عالی است. اگر ۱۰۰۰ کلمه به مقالات خود اضافه کنید، به احتمال زیاد در روزهای آینده در آن صفحات شاهد افزایش رتبه بندی خواهید بود. درواقع، serpIQ نشان می دهد که اکثر نتایج # ۱ SERP  حاوی ۲۰۰۰ یا بیشتر کلمه بوده اند. اگر مقالات شما از این تعداد عبور کرده اند متوجه خواهید شد که به سرعت به رتبه بهتری می رسند.

چگونه این کار را انجام دهیم: محتوای خود را به نحوی طولانی کنید که خواندن آن برای کاربر به نحوی مفید باشد.

از سئو منفی استفاده کنید

استفاده از سئوی منفی یکی دیگر از تاکتیک های سئو است.

چرا مخاطره آمیز است: SEO منفی به جای افزایش رتبه شما به دنبال کاهش رتبه بندی رقبا است. اول باید بگوییم که همه تکنیک های سئو منفی برابر نیستند. برخی از تاکتیک های (مانند هک کردن سایت ها) کاملا اشتباه هستند. اما برخی از تاکتیک ها بیشتر از آنکه کلاهبرداری باشند، استراتژیک هستند.

چرا موثر است: اگر بتوانید نشان دهید که برخی از رقبا از تکنیک های کلاه سیاه استفاده کرده اند، به گوگل لطف کرده اید. اگر بدانید که چطور به درستی از آن استفاده کنید، نتایج خوبی حاصل می شود.

چگونه این کار را انجام دهیم: هنگامی که صحبت از سئو منفی به میان می آید، طیف گسترده ای از تاکتیک ها وجود دارد. به نظر من، یکی از روش های کاملا بی خطر و اخلاقی عبارت است از: گزارش کردن استفاده از تاکتیک های مشکوک SEO توسط رقبا.

برای یافتن این گونه تاکتیک ها نگاهی به سایت رقبای خود بیاندازید. از آنچه پیدا می کنید شگفت زده می شوید.می توانید در فرم گزارش هرزنامه رسمی گوگل، برخی از خطاهای مشترک را انتخاب کنید (از جمله paid links, rich snippets violations, and Google product abuse)

تاکتیک های ریسکی سئو
تاکتیک های ریسکی سئو

خرید دامنه منقضی شده

چرا مخاطره آمیز است: اگر برای تغییر مسیر ۳۰۱ و یا پیوند به سایت دامنه منقضی شده ای بخرید، ممکن است Google متوجه شود و تصمیم بگیرد که آن را حساب نکند. این امر به ویژه اگر دامنه ای نسبتا قدیمی بخرید محتمل است.

چرا موثر است: می توانید ترافیک دامنه خریداری شده را به دامنه خود هدایت کنید و یا دامنه قدیمی را بالا نگه دارید و به سایت خود لینک دهید.

در هر صورت، با هزینه ای کم می توانید به مزیت SEO دست پیدا کنید.

چگونه این کار را انجام دهیم: به  expireddomains.net سر بزنید.

تاکتیک های ریسکی سئو
تاکتیک های ریسکی سئو

با کلیک بر روی sign up در گوشه بالا سمت راست یک حساب کاربری رایگان بسازید.اطلاعات خود را تکمیل کنید و بر روی گزینه sign up free کلیک کنید.زمانی که به حساب خود وارد شوید، با صفحه ای مثل این روبه رو می شوید:

تاکتیک های ریسکی سئو
تاکتیک های ریسکی سئو

 

از اینجا، می توانید جستجوی خود را به انواع خاصی از دامنه ها محدود کنید.در آخر، مطمئن شوید که دامنه منقضی شده مورد نظر شما، هیچ ممنوعیت و یا مجازاتی نداشته است.

خرید دامنه در دسترس

چرا مخاطره آمیز است: این تاکتیک کمتر از خرید دامنه منقضی شده خاکستری است، اما باز هم خطراتی را در پی دارد.

چرا موثر است: اگر دامنه در هر زمانی فعال بود و به سایت شما backlink داشته باشد  می تواند برای سایت شما ترافیک تولید کند. و مانند دامنه منقضی شده می توانید سایت را بالا نگه دارید و به سایت خود backlink بدهید.

چگونه این کار را انجام دهیم: خوشبختانه، راه آسانی برای این کار وجود دارد. به DomainsBot.com بروید.

تاکتیک های ریسکی سئو
تاکتیک های ریسکی سئو

می توانید در نوار جستجو کلمه ای کلیدی را تایپ کنید تا دامنه های مربوط به آن کلمه را بیابید. برای مثال ما  tacos را تایپ کرده ایم

بر روی search کلیک کنید.

تاکتیک های ریسکی سئو
تاکتیک های ریسکی سئو

دامنه های مربوطه برای شما می آیند و در دسترس بودن یا نبودن آنها مشخص می شود.از اینجا، می توانید دامنه مورد نظر خود را بیابید و آن را بخرید.

تاکتیک های ریسکی سئو
تاکتیک های ریسکی سئو

ایجاد تغییرات کوچک در سایت

چرا مخاطره آمیز است: ایجاد تغییرات کوچک در سایت برای SEO بهتر یکی از روش های عجیب و غریب کلاه خاکستری است. اگر به طور مداوم در سایت خود تغییراتی را ایجاد کنید، خوانندگان متوجه می شوند. و اگر دائما درسایت خود تغییر ایجاد کنید، ممکن است گوگل نیز بفهمد و آن را به عنوان فعالیت های مشکوک ارزیابی کند. در نتیجه شما را مجازات می کند. این روش ۱۰۰٪ تضمین شده نیست، بنابراین خطراتی را درپی دارد.

چرا موثر است: مشخص گردیده است که در این روش SEO سایت ها کمی بهبود می یابد. چرا؟ دراین روش اساسا گوگل را فریب داده اید که مطالب خود را به روز کرده اید. و خب گوگل مطالب به روز شده رادوست دارد.

هر زمان که مطالب خود را به شکل قابل توجه به روز رسانی کنید، گوگل مطالب تازه را می بیند و در اکثر موارد، دوباره در سایت شما وارد می شود. ایده این است که اگر گوگل در سایت شما مطلب تازه ای ببیند SEO شما را کمی بهبود می دهد.

چگونه این کار را انجام دهیم: از آنجا که دقیقا نمی دانیم چه مقدار تغییرات می تواند باعث بهبود SEO شود، باید خودتان از روش آزمون و خطا استفاده کنید. سایت MOZ که در زمینه سئو فعالیت میکند ادعا می کند که تغییرات کوچکی مانند تغییر یک جمله فایده ای ندارد. اما James Sun of Netotraffic با ایجاد تغییرات جزئی در فونت، متن، و حتی در نوار ناوبری موفقیت هایی داشته است.

WHITE HAT SEO تاکتیک های ریسکی سئو: سفید تاکتیک های ریسکی سئو که شامل کلاه سفید نیز بوده برای تمرکز بر مخاطبان انسانی و بهینه سازی برای مردم به جای ماشین استفاده میشود. تاکتیک های کلاه سفید محبوب ترین تاکتیک های سئو هستند. اما دسته دیگری از تاکتیک های سئو نیز وجود دارد، که به اصطلاح تاکتیک های پر خطر خوانده می شوند. احتمالا دوست دارید بدانید منظور از خطر چیست؟ تاکتیک های پر خطر سئو در دو دسته قرار می گیرند. دسته اول شامل تاکتیک هایی است که تجربه کاربر یا UX را به خطر می اندازد. این تاکتیک…

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

معمولی بود
خوب بود
عالی بود
User Rating: Be the first one !

درباره احسان مهاجر

احسان هستم متولد خرداد 1366 و در حوزه کامپیوتر فعالیت دارم. این وب سایت رو به تازگی راه انداختم تا اطلاعاتی رو که از بیرون بدست میارم رو با شما دوستان به اشتراک بگذارم چون اعتقاد دارم این کار اشتراک گذاری به بالابردن سطح سواد ما انسان ها کمک میکنه اگه همه اینطور فکر کنیم.
اگر با من صحبتی داشتید با جیمیل emk.life و یا آیدی تلگرام EhsanMohajer@ در خدمت شما هستم.

این مطالب را نیز ببینید!

ایندکس شدن مطالب در گوگل

 ایندکس شدن سریع مطالب در گوگل در این مقاله می‌خواهم با شما در مورد راهکاری …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LinkedIn Auto Publish Powered By : XYZScripts.com